|   |  | 
У среду, 17. септембра 2025. године, деца припремне предшколске групе посетила су Народни музеј у Кикинди и Музеј савремене уметности „Терра“.
Циљ посете био је упознавање деце са културно–историјским наслеђем, неговање љубави према завичају и развијање интересовања за уметност и културу.
У Народном музеју деца су имала прилику да виде најпознатији експонат мамута „Кику“, као и археолошке и етнолошке збирке које говоре о прошлости овог краја. Кроз занимљиво приповедање вишег кустоса Драгана Киурског деца су сазнала како су људи некада живели и чиме су се бавили.
У Музеју „Терра“ упознала су се са савременом уметношћу и изложбом скулптура у теракоти. Деца су са великом радозналошћу посматрала уметничка дела, постављала питања и износила своје утиске.
Током целе посете деца су показала интересовање, пажњу и културно понашање. Активност је успешно реализована и допринела је обогаћивању дечјег искуства, знања и доживљаја.
|  |   | |
|  |   | 
|  |  |   | 
Изложба слика Оливере Мрјановић, галерија, Дом културе Јаша Томић
|  |   | 

Бусење, организована посета у склопу пројекта Путујемо и откривамо. Домаћин породица Хецеи.
|  |  |  | 
|  |  | 
ПРИПРЕМНИ ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ
*По моделу Б, ППП представља систем активности и садржаја којима треба да се постигне интелектуална, социјална, емоционална и мотивациона готовост за полазак у школу. Области васпитно – образованог рада разликују се кроз:
ФОНД АКТИВНОСТИ ПО МОДЕЛУ ,,Б“
| ВАСПИТНО ОБРАЗОВАНЕ ОБЛАСТИ | НЕДЕЉНИ ФОНД | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ ОД 6-МЕСЕЦИ | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ НАСТАВНЕ Г. | 
| Развој говора | 2 | 52 | 72 | 
| Припрема за почетно писање и читање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Упознавање природне и друштвене средине | 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Развој математичких појмова | 
 2 | 52 | 
 72 | 
| Телесно васпитање | 
 3 | 
 78 | 
 108 | 
| Ликовно васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Музичко васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
* Припремни предшколски програм остварује се као програм припреме за полазак у основну школу у оквиру предшколског васпитања и образовања и део је обавезног образовања и васпитања у деветогодишњем трајању.У години пред полазак у школу, остваривање програма траје четири сата дневно.Програм припреме за полазак у школу, као део предшколског програма, припремају стручни органи вртића у складу са Општим основама предшколског програма.
* Закон о предшколском васпитању и образовању регулисано је да дечији вртић издаје јавне исправе о похађању припремног предшколског програма, и то : преводницу о преласку детета из једног у други вртић и уверење о завршеном припремном програму.
* Циљ припремног предшколског програма је да допринесе целовитом развоју детета стварањем услова и подстицај који омогућује да свако дете развија све способности и особине личности, проширује искуства, изграђује сазнање о себи и другима, о свету око себе и да основу за стицање нових учења и сазнања.



